Friday, March 16, 2018

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ~ Άτμαν Νιτυανάντα


ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ & ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Είμαι πνευματικός άνθρωπος και ζω  πνευματική ζωή σημαίνει:

Ότι το κέντρο βάρος μου έχει μετατοπισθεί από την κοσμική ζωή στην πνευματική ζωή και άσκηση και την επίτευξη της ενότητας με τον Θεό.

Ότι η ζωή μου είναι αφιερωμένη στην Αλήθεια και στην ένωση μου με τον Θεό.

Σημαίνει ότι οτιδήποτε κάνω, σχετίζεται με την πνευματική μου πρόοδο, ότι κάθε στιγμή επιλέγω αυτό που με βοηθάει στο στόχο μου και αποφεύγω ή εγκαταλείπω αυτό που είναι εμπόδιο.

Ότι προσπαθώ κάθε στιγμή, να είμαι μέσα μου, σε συνεχή επαφή με την ουσία μου, παραμερίζοντας ή υπερβαίνοντας οτιδήποτε με εμποδίζει σε αυτό.

Ότι είμαι επάγρυπνος από στιγμή σε στιγμή και σταματώ κάθε  ταύτιση με το νου και τα αντικείμενα των αισθήσεων, αποτραβώντας την προσοχή στην εσωτερική σιωπηλή παρουσία του Θεού μέσα μου.

Σημαίνει ότι με καρδιά, νου και σώμα κάνω τα πάντα για να επιτύχω το σκοπό μου.

Σημαίνει ότι αψηφώ, τις δυσκολίες, τις αντιξοότητες και τα εμπόδια και παραμένω σταθερός στο δρόμο μου.

Σημαίνει ζω και αναπνέω για τον Θεό, για την Αλήθεια, για την Αυτοπραγμάτωση.