Monday, March 19, 2018

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΜΟΥ ΣΤΑΣΗ; ~ Atman Nityananda


ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΜΟΥ ΣΤΑΣΗ;

Τι είναι η κάθε στιγμή για μένα, μια Ευκαιρία, μια δυνατότητα; ή ένα προβλημα;

Είναι μια ευκαιρία για συνειδητό βίωμα, εξερεύνηση, μάθηση,  ανέλιξη;

Είναι μια ευκαιρία για να έρθω σε επαφή με την πληρότητα, την ελευθερία, την ειρήνη, την αγάπη που είναι συνεχώς παρόντα μέσα μου (που είναι το Είναι μου), ή απλά μια ευκαιρία να ζήσω κάτι  ευχάριστο ή να αποφύγω κάτι δυσάρεστο, ή μιζέριας  και ταύτισης με τις επιφανειακές αντιδράσεις του σώματος και του νου;

Προτιμώ να ταυτίζομαι με τις  σωματικές, συναισθηματικές και νοητικές αντιδράσεις που προκαλούνται από τις φευγαλέες αισθητηριακές εμπειρίες ή να τις χρησιμοποιώ ως μέσο για να έρθω σε επαφή με το Είναι μου, με την αγάπη, την ειρήνη και την ελευθερία μέσα μου ;