Thursday, March 15, 2018

ΔΙΑΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ~ Atman Nityananda



Διαλογιστική Προσευχή Ενότητας

Αφού πάρουμε μια άνετη, σταθερή θέση για διαλογισμό, επαναλαμβάνουμε τα παρακάτω λόγια τα οποία μας βοηθούν να έρθουμε σε επαφή με την αληθινή μας φύση. Θυμίζω πως είναι σημαντικό καθώς επαναλαμβάνουμε τις φράσεις νοερά, να εννοούμε και να νοιώθουμε αυτά που λέμε και να είμαστε σε επίγνωση της εσωτερικής σιωπής:

‘’Πατέρα μου και Θεέ μου, πηγή φωτός, αγάπης, και ειρήνης, σε χαιρετίζω με όλη μου την καρδιά, με όλη μου την ψυχή και με όλη μου την διάνοια και σου απευθύνομαι ολόψυχα.
Άνοιξε τον νου και την καρδιά μου για να συνειδητοποιήσω ότι η Ύπαρξη σου είναι η Ύπαρξη μου, ότι Είμαι ένα με Σένα, ότι Είμαστε Ένα. Η Ύπαρξη σου είναι η Ύπαρξη μου, Είμαι ένα με Σένα, Είμαστε Ένα.

Είσαι το φως, η αλήθεια και η ζωή, μέσα μου και μέσα σε όλα.
Είμαι το φως η αλήθεια και η ζωή μέσα σε όλα.
Είμαι ένα με Σένα, Είμαστε Ένα.

Υπάρχεις και όλα Υπάρχουν, Είσαι και όλα Είναι.
Υπάρχω και όλα υπάρχουν, Είμαι και όλα Είναι.
Είμαι ένα με Σένα, Είμαστε Ένα.

Είσαι αιώνια Ύπαρξη, αγνό Φως- Συνειδητότητα, άπειρη Ευδαιμονία.
Είμαι αιώνια Ύπαρξη, αγνό Φως- Συνειδητότητα, άπειρη Ευδαιμονία.
Είμαι ένα με Σένα, Είμαστε Ένα.

Είσαι το Φως της Ζωής, Είσαι το Φως της Επίγνωσης, Είσαι το Φως της Ευδαιμονίας.
Είμαι το Φως της Ζωής, Είμαι το Φως της Επίγνωσης, Είμαι το Φως της Ευδαιμονίας.
Είμαι ένα με Σένα, Είμαστε Ένα.

 Όλα είναι Ένα, Όλοι Είμαστε Ένα, μόνο Εσύ Υπάρχεις και Είμαι ένα με Σένα, Είμαστε Ένα.’’

Διευκρινίζω ότι το Είμαι ένα με Σένα, δεν αναφέρεται στο εγώ μας (τον φαινομενικό ή ψευδαισθησιακό εαυτό) αλλά στην εσωτερική σιωπηλή παρουσία, στο φως της Συνειδητότητας που είναι η αληθινή μας φύση (Είναι, Πνεύμα, Άτμαν, Ψυχή). Η εσωτερική σιωπηλή παρουσία που είμαστε, είναι ένα με τον Θεό (Μπράμαν, Πνεύμα, συμπαντική Συνειδητότητα, κ.λπ.)
Επαναλαμβάνουμε αργά τα λόγια από καρδιάς (για όσο χρόνο ή όσες φορές θέλουμε), διεισδύοντας όλο και περισσότερο στο κέντρο της ύπαρξης μας. Στο τέλος εγκαταλείπουμε τα λόγια και μένουμε σε επίγνωση της σιωπηλής παρουσίας μέσα μας.

~~~   ~~~   ~~~